Dag 3 - East side to square to square

En utflykt ner till Union square tänkte jag. För att shoppa tänkte jag. Vi kör en sightseeingtur längs eastside tänkte jag. 

Fick äran att se sopbåten
 
Och en fin... hus... grej!
 
En uppblåsbar(?) tennisbana!!
Är det bara jag som får 101 dalmatinerna-vibbar?
 

Jag undrar vad de här konstiga skorstenarna  släpper ut och varför!?
 
Fint bara
 
Rockefellar centre
 
Naked cowboy respect - Times square
 
Dressed cowboy and princess dressed in a dress - having a conversation
 
Väl nere vid Union square var jag så utpumpad efter 3 h promenad att jag bara satte mig i parken och läste. Jag får ta metron ner och shoppa nån annan dag!
 
När jag kom hem och alla svennar höll på att fira valborg tog jag stegen till "Två små röda hönor" och köpte mig lite firande till mig själv
 
Banana-peanutbutter-fudge och blackout. De mastigaste cupcakeserna som jag någonsin stött på. Den chokladiga var så tung på fyllning att den inte gick att lyfta ur sin form. Den fick jag äta med sked! 

Glad valborg på er allihopa iaf!! <3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0