Katinkasolo comeback?

Katinkasolot gjorde sig påminnt!!!



Savas (ekonom som var med och jobbade iaf): "Alltså jag menar det. När jag kom hem och gick och lade mig. Jag började skratta och jag kunde inte sluta!!" Dessa ord förföljde han mig med hela kvällen!!!!

Sedan hade jag suttit och kladdat på ett papper i baren och till slut hade det blivit nåt slags lejon som satt och klämde sig om magen med stor gapande mun och stirriga ögon. Jag hade målat kroppen med rosa tavelkrita och tunga+tandkött med en beige-orange tavelkrita. Sedan hade jag lagt ifrån mig pappret och gått iväg. Sedan kom jag tillbaka och satte mig på andra sidan baren med Tove och Axel och Anna. Efter ett tag hör jag mitt namn och då står några som jobbade med mig - på insidan av baren - och pratar med några yngel - nya studenter på su - och pratar om bilden. Jag får höra av Maarja att jag ritar jättebra och så vänder sig ett av ynglena om och tittar på mig. "Jaha, är det du som har ritat den!?... det borde jag förstått!". Det känns bra att Katinkasolot förföljer mig... inte.

Jag kände mig - under hela kvällen - ovanligt iakttagen... Tove sa att jag var paranoid... jag är inte så säker!!!

Kommentarer
Postat av: Tove

Paaaaarrrrrrraaaaannnnooooooooiiiiiiiiiidddddddddddd! :P

2008-08-30 @ 12:58:23
URL: http://tobame.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0