Ut med det gamla och in med det nya

2008

JANUARI
Jag läser fortfarande biologi på universitetet


Jag och mamma sparkar snöboll


Micke har fest varav jag blir helt borta


Snö, snö, snö

FEBRUARI



Midvinterblot passerar den 9e och den 20e hoppar jag av min utbildning

MARS
Pengakrisen är påtaglig eftersom jag inte har nån lön och CSN återkräver mitt senaste studiebidrag.


Jag får ett ordentligt firande på min 21årsdag på villan


De drar ut som fan på tiden med att  fixa fasaden på vårat "hus"


Vi drar ut på Harrys för min första och sista gång

APRIL


Jag blir återanställd på ICA Enhörna och jobbar på Westers catering två gånger i slutet av månaden och försöker överleva på inga pengar alls och blir tvungen att låna pengar av mamma för att klara av att betala tillbaka till CSN bla.

MAJ

Jag får en liten lön för sista veckan i maj


Fasadarbetarna psserar ännu en deadline


Jenny fyller år och vi dricker hennes pappas födelsedags-fest-vin och hennes farmors äckliga "skumpa" och så drar vi ut på Ace


Jag blir kär i ICA... hatkärlek som med en familjemedlem


Jag gör ett barndomskollage


Jag färgar håret på mig själv för första ggn


Vi går gratis på Grönan eftersom Anna K sommarjobbar där


Tillsammans med den nya plattången kommer sommarvärmen

JUNI
Jag får min första hela lön!!


Helena flyttar in i andra hand på Kungsholmen


Jag piercar mig och gör en hårförlängning


Jag byter stil!!!!


Jag shoppar för multum - inte minst väskor!!!!

JULI


Micke flyttar bort från Enhörna till Helsingborg, Skåne


Mysiga dagar spenderas sovandes i solen


Jag och Johan grillar lax på berget på Bergsättravägen (bakom mitt höghus)


Vi äter picknick utanför Iron maiden-koncerten


Flera väskor.............


Jag cyklar massor och lyckas jaga en hare i fem minuter med mammas cykel!

AUGUSTI


Jag jobbar sista månaden på ICA Enhörna och håller tackmiddagen hemma hos mig

SEPTEMBER


Tackhelgen går lös för dem som hjälpte till under insparquen i en scoutstuga någonstans i Sollentunatrakten... och jag och Joanne gör någonting tvivelaktigt

OKTOBER




Jag festar järnet: sjöslaget, halloweenfest hostad av drottning Sylvia och kung Carl Philip och så inflyttningsfest i Helsingborg (med de rätta verktygen >_<)

NOVEMBER



Jag och Tove bakar äckliga glutenfria kakor á la socker


Jag jobbar på Externa - den sagolika, och det slutar med att jag dricker 17 (eller nåt) 6or punch vid punchfrukosten!!


Det blir privat fyllefest på villan en tisdag....


Jag och Jenny shoppar järnet XD

DECEMBER


Andra advent håller Malin och Tobbe glöggfest


Jag passar Davids Fridas lgh i Stureby en vecka tillsammans med katterna Emma (bilden ovan) och Flow


Det är slutpub på villan


Marskalksmys på villan och jag får sju presenter eftersom jag har med med Paradis och Aladin. Fem bilar och två halsband fick jag!!


Jag firar värsta bästa julen hos pappa


Och så blir det nyårfest komb. med Jockes födelsedag hemma hos sistnämnde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0