Första bloggen

Hej, det är 30 grader ute i solen... SYKT!
Jag har kommit fram till att salta katten förföljer mig! För ca 1,5 år sedan var jag på pressbyrån och fick en gratis påse med "vinterkatten", för ca en månad sedan var jag på statoil hos Janette och fick en till påse med vinterkatten. Idag på H&M så fick tanten i kön före mig en påse med salta katten och sen köpte jag schampoo och balsam och tänkte att jag fick säkert inget för att man måste köpa för minst 100 kr eller något. Sedan hittade jag fina strumpor som kostade 98 kr per paket och ställde mig i kö för att köpa dem... då slänger hon ner en påse med vinterkatten i kassen med strumpor.
Sedan när jag kommer hem upptäcker jag att det låg en påse med salta katten i schampookassen med!! Så nu har jag fått 4 st gratispåsar med katter. Är inte det sjukt. Jag kan inte komma ihåg att jag någonsin fått några andra gåvor i affärer. Jag är rädd... förväntar mig ett miao runt varje kvist.



PUSS

Kommentarer
Postat av: Johan

Bara lugn med katterna, det är ju bara för att det är sommar som de kommer fram :)

2007-04-24 @ 17:12:28
Postat av: Katinka

Nää... de vill någonting... ont!

2007-04-25 @ 13:43:13
URL: http://tinkalinka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0