Valborgsmässoafton

1 grad!!! EEN GRAD! Kl 09 imorse så var det en grad och nu är det.......... 3 grader. Det är ju ingenting... nu är kl 09:57. Så ska man ut och titta på brasan ikväll och frysa rumpen av sig. Går in på SMHI och kikar.

Morgon:          4 grader       Grå moln m. sol
Eftermiddag:   9 grader       Litet moln m. sol
Kväll:             7 grader       Vitt moln utan sol

Trist väder =(((( Man får ta med vantar och hansduk då! Snart ska jag till mormor och morfars hus och vattna blommor tror jag. Sedan jag flyttade hem till mamma har jag ätit mycket bättre mat och jag känner mig MYCKET piggare.




Här är min fina apelsin!!!


Massa pussar och kramar till alla fantastiska människor!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0