Har det inte tråkigt, orkar inte göra mig klar bara

Jag ska dra ner till ELLBE och handla fil till lunchen och sedan ska jag se till att äta den någon gång mellan 12 och 13! Efter det ska jag åka ner alldeles själv till Stockholm för att vidga mina vyer :P Jag måste lära mig hitta där. Jag ska släpa med mig karta över SU skolområde till och med! Men innan dess... när jag fortfarande inte orkar resa mig upp ska jag göra nåt otroligt ointressant!

  • Arthur och Minimojerna
  • Black Sheep
  • Blades of Glory: 3,5
  • Bondgården (sv. tal)
  • Ciao Bella
  • Die Hard 4.0: 4,5
  • Disturbia: 4,0
  • Evan - den allsmäkt.. (sv tal)
  • Evan - den allsmäktige: 3,5
  • Familjen Robinson (sv tal)
  • Från andra sidan: 2,5
  • Harry Potter och Fenixorden: 3,5
  • Min vän Charlotte (sv. tal)
  • Mr Beans semester
  • Mr Brooks
  • Natt på museet: 3,0
  • Oceans 13
  • Pirates of the Caribbean 3
  • Planet Terror
  • Reno 911 Miami: 2,0
  • Rex - En räddare i nöden
  • Rush Hour 3
  • Se upp för dårarna
  • Simpsons filmen
  • Spider-Man 3
  • The Reaping
  • TMNT Ninja Turtles (sv tal)
  • Transformers
  • Zodiac


Detta är alla filmer som går just nu på Heron

Filmer som jag har sett
Filmer jag inte har sett och kan tänka mig att se
Filmer som jag inte har något intresse av att se

Siffrorna efter filmerna som jag har sett innebär betyg. 5 poäng är högsta möjliga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0