Hata SU en aning till

Jag ringde dit jag trodde att jag skulle ringa igår men se och häpna... såklart det inte var rätt ställe. Hur skulle det kunna vara det? Det är ju faktiskt inte möjligt. Det är ju meningen att jag ska ringa för evigt... det är mitt öde! Jag hade även skickat ett mail till en Britta. Självklart var hon - som så många andra - på semester fram till 16 augusti. I autosvaret bifogades en mailadress till en Paula att använda i nödfall. DETTA ÄR ETT NÖDFALL!!! Jag kopierade och skickade vidare omedelbart! Vaknade imorse... tänkte ringa det nya numret - som jag är säker på går till fel ställe - men det är ju lördag. *doh* Går ju inte att ringa då ju. Inget svar från Paula heller givetvis eftersom jag mailade henne när jag kom hem igår 00:15... och nu - givetvis - är det lördag. Måndag nästa. Så alltså efter dryga en/två veckor har jag ännu inte kommit fram till MINSTA LILLA!

image263

Auf wiedersehen som Heidi Klum skulle säga..... RRRRRRRRRRRRRRRRRUNWAY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0