Hata SU lite mer

Jag har nu fått tillbaka ett mail från SU-Per och se och häpna... tror ni inte att jag fortfarande vandrar i ovetande på denna jord!?

Det hade visst blivit ett missförstånd eftersom jag, som ska gå biologprogrammet, faktiskt ska läsa kemi första terminen (vilket jag var medveten om) och detta har han ingen som helst kontroll eller information om. Han skickade en liten länk till en liten sida med ett oerhört litet utbud av information, bad om ursäkt och tackade för sig. Ett litet välkomnande till su slank visst också med. Så nu är jag tillbaka på ruta ett, fast inte på biologirutan denna gång.. oh nej! Nu är det kemi som gäller. Mail nummer ett är skickat, håll nu räkningen kära vänner... håll räkningen!!

image261image262

Nu tar jag en promenad... det här gör mig ju helt utmattad... dessutom har jag smörjt en skinnjacka... oerhört ansträngande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0