Kom får du titta

Ännu en hårfärgning. Det förra var ju bara en toning kom jag fram till eftersom färgen blev ljusare och ljusare och ljusare och lj...

Rena rama lurendrejeriet!!!

image288

Jag börjar i skolan imorgon! Helsnurrigt, galet, krejjsi.......... AAAAAAAAAAAH!!! HohoahohsOHSOHASOAHOAOohsa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

PS:

  • Arthur och Minimojerna
  • Black Sheep
  • Blades of Glory: 3,5
  • Bondgården (sv. tal)
  • Ciao Bella
  • Die Hard 4.0: 4,5
  • Disturbia: 4,0
  • Evan - den allsmäkt.. (sv tal)
  • Evan - den allsmäktige: 3,5
  • Familjen Robinson (sv tal)
  • Från andra sidan: 2,5
  • Harry Potter och Fenixorden: 3,5
  • Min vän Charlotte (sv. tal)
  • Mr Beans semester
  • Mr Brooks
  • Natt på museet: 3,0
  • Oceans 13
  • Pirates of the Caribbean 3
  • Planet Terror
  • Reno 911 Miami: 2,0
  • Rex - En räddare i nöden
  • Rush Hour 3
  • Se upp för dårarna
  • Simpsons filmen
  • Spider-Man 3
  • The Reaping
  • TMNT Ninja Turtles (sv tal)
  • Transformers
  • Zodiac (ha kaffe eller en STARK energidrink om ni ser denna sent på kvällen, 2 h och 40 min kändes som 6 h, trots detta rekomenderar jag filmen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0