Nu sitter jag här

Idag ska jag på stan. Varberg är ett paradis om man vill köpa kläder. Jag har inte fått min julklapp ännu av pappa så idag ska jag shoppa lite. Vet iofs inte alls hur mycket jag kommer få. Gissar på 500 kr. Hoppas på en miljard. ;) Men det står spön i backen här utanför så... jag är glad att pappa ska skjutsa mig ner när han åker till gymmet. Jag har behandlat min skinnjacka med fett från Wacko... men jag törs inte ha på mig den i regnet iaf. Man vill ju inte komma hem och se ut som någon slags skinnflådd, förkrympt insekt eller hur man nu ser ut med en nerblött skinnjacka! Jag har ju - smart som jag är (ironiskt smart) - inte tagit med mig någon annan jacka. Vet inte hur det skulle gått till iofs eftersom jag bara har den, i princip. Jag har med mig EN annan... en liten tunn vindjacka som känns ganska obetydlig. Sedan har jag min vita anorack som fick mystiska permanenta fläckar efter den första (och sista) handtvätten i mammas handfat. Nu ska jag nog... jaa, vete fan. Slappna av med ett korsord. Måste ha ärvt det av pappa... han erkände igår att han var korsordstokig. =D Puss på fadra mi!

Lööv jo ål!

image285

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0