Sovmorgon

Ska gå om en halvtimme. Så underbart. Börjar tio idag! Får gå hemifrån så sent som kl ÅTTA!!! :| Men imorgon blir det språngmarsch ner till stationen igen kl sju!

Tegelstensboken är underbar! Jag förstår allt! Engelska är inte ett dugg svårt. Jag läser för SKOJS skull i en kemibok. Fattar du? Hör du hur det låter!? Det är den bäst skrivna skolboken jag någonsin läst! Trots att man lätt skulle kunna jämföra den med ett bergsmassiv. Nu ska jag borsta tänderna.

Massor av pussar

Lista:


vad heter du? Jessica Katinka Lindahl
när är du född? 1987
var är du född? I Södertälje
vad har du gjort idag? Gjort mig iordning och läst i Chemistry
vad gjorde du igår kväll? Jag kom hem från skolan och sorterade en miljard papper
vad vill du helst ha nu? Massa pengar att bränna på shopping
har du nytvättat hår? Nej, det är stenhårt av hårspray... typ ;)
vilken skiva lyssnade du senast på? Hmm... det var någon vecka sedan. CDspelaren säger "Red hot Chili Peppers - Californication".
när blev du fotograferad senast? Av mig själv - igår. Av någon annan - ingen aning!
vilket är ditt livsmål?
Att bli lycklig och ekonomiskt avslappnad
har du använt någon hårprodukt idag? Ja, gel och spray
hur många speglar finns i det rum du är i nu? En i smyckeskrinet och tre sminkspeglar på olika ställen så... fyra
var är du nu? Hemma (hos mamma)
har du bråkat med någon idag? Nej, men skulle kunna!
när var du i en affär senast? Hmm... igår ca kl 12. Pressbyrån på universitetsområdet
mötte du någon du kände då? Nej, men var tillsammans med någon jag kände... gills det?
anväder du icq eller msn? Ja, msn
när fick du senast en present? I söndags
vad? En ELLEtidning
av? Micke
vad drack du senast? Vatten
umgås du med dina klasskamrater efter skoltid? Efter två dagar i skolan... en halvtimme bara på en bokhandel
vilka? Anna (Jenny och Camilla på tåget)
goth eller pop? Goth-pop
hardcore eller hiphop? Hardhop och hipcore
har du en hårborste i din väska? Inte idag
vad vet inte många om dig? Att jag är utseendefixerad, fast det kanske ni redan visste?
hur många lampor har du i ditt rum? Två. Sänglampa och taklampa
vilken färg har du på dina underkläder nu? Mörkgråa
vad tycker du om Sex And The City? Helt okej!
längtar du till din nästa födelsedag? Ja... men bara för att jag önskar mig massa grejjor
brukar folk säga att du ser äldre ut än du är? Mera förr, har växt ikapp min ålder lite
vilka språk kan du prata? svenska, engelska, lite tyska, LITE spanska
skulle du kunna ha silikonbröst? Nä, skulle jag känna mig manad däremot så skulle jag nog ta saltösning... inte lika hårt med det
hur många hål har du i öronen? Ett i varje
vem pratade du med senast? Mamma
vad pratade ni om? Att mamma ska fotograferas idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0