Anna Kournikova

När jag satt och googlade på "tennis" så hittade jag en bild på Anna Kournikova. (tryck på bilden nedan så ser du bättre)


Iaf kom jag fram till att hon inte hade en sån fin kropp... enligt mig. Hon har liksom en konisk form nedåt! "Alla" tycker ju att hon är så himla snygg! Visst hon är ju supersöt i ansiktet och så... men kroppen mjä. Jag lägger in en bild till så kanske du förstår vad jag menar!?


Hon har liksom inte riktigt några höfter kvar! Inte för att hacka ner på en tjej som onekerligen har en supertrimmad kropp som säkert många tycker är jättefin. Jag är bara lite för att debattera med mig själv! Men följande bild vill jag gärna debattera med dig/er. Är det bara jag, eller ser den här bilden - jämfört med tidigare bilderna - VÄLDIGT redigerad ut (angående magen, tryck på bilden för att se närmare).


Men, what evva'! Nu ska jag sussa!! Imorgon SKAAALL jag plugga! MÅSTE! Fyfan vad jag suger på att plugga just nu! Natt natt pussar!

Kommentarer
Postat av: parris

Håller med! Inte fint när man är helt rak,ser nästan ut som en manlig kropp då och ja, den bilden var grymt retuscherad.. Plötsligt hade tjejen en någotsånär timglasmidja. Undrar hur snygg man skulle kunna bli om någon retuscherade en själv.. Verkligen fusk över det hela!

2007-12-30 @ 11:11:21
URL: http://parris.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0