Harry Potter

Jag håller på och läser den sista (7:e) Harry Potter-boken nu! Folk har totalförstört den för mig på ett sätt: jag vet inte hur många som har sagt "läser du sista meningen i boken så har du förstört den!". Var tredje rad jag läser så tänker jag "Harry potter dör i slutet, Harry Potter dör i sl...". Jag måste få ut detta ur huvudet så därför hade jag tänkte måla upp några möjliga slutrepliker för mitt inre:

1) Voldemort: "Harry, I am your father...!"
2) Hermione: "Det är jag som är Voldemort, muahahahahaaha!!"
3) 'Och så dör alla häxor och trollkarlar i hela världen för att Ron tappade sin smörgås med smöret nedåt.'
4) 'Harry sluter sig till mörkrets herre och de regerar universum tillsammans in i evigheten...'
5) Ginny: "Oj, den här boken var också förtrollad... oj, den dödade Harry... hoppsan."

Hmm, känns det bättre, nää... kom inte på några vinnande slut!

image636

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0