Katinka som husmor?

Husmorssysslor de senaste två dagarna: Bakat bullar, sytt kardborrband och förlängningar på ärmar och ben på ovven och handtvättat vantar, öronmuffar, t-shirt, kofta och BH. Jag har självklart diskat för hand också eftersom vi inte har en diskmaskin. Har lagat massa mat vilket också är ganska självklart... om jag nu vill äta iaf. Men kändes särskilt kul att sy faktiskt! =) Nu ska jag övningsföreläsa om alla hydrogenaser i citronsyracykeln för mamma innan jag går och lägger mig!

PUSS!!!

Tillägg (bara för Johans skull, old times sake):

Joey säger (23:44):
jag kunde inte åka skridskor när jag var typ 9
sen när jag flyttade till england (12) började jag åka massa inlines i ramper och grejer sen när jag kom hem var jag rätt bra på skridskor  :P

Tinka - Jag HATAR diagram!!!! säger (23:44):
ooo

Tinka - Jag HATAR diagram!!!! säger (23:45):
cuuk
AAAAH
hahahahahah
cuul*

Kommentarer
Postat av: Johan

haha :D

2007-12-19 @ 21:52:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0