Kräsen

image627

Kolla här, en lägenhet i Täby som jag kunde ha anmält mig till och möjligt fått... första ggn det har hänt faktiskt! Jag kryssade faktiskt i den... men så ångrade jag mig. Det var så många byten och grejer (trots att det bara var sammanlagt 23 minuters restid :| ). Jag har precis 100 ködagar. Jag tänkte... njaa, kanske borde nöja mig iaf! Men så när jag gick in på den igen hade någon annan med precis 100 ködagar... NEJ, så var det inte alls det, sidan var bara dåligt uppdaterad! ÅÅÅH, men borde jag? Jag vill inte handla förhastat med sådana här saker. SÅÅÅ kräsen! Precis som med allt annat! Fan! Nä... nu när jag ändå har väntat 100 dagar kan jag vänta lite till!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0