Lesbiskbeskylld... igen!!!

Vill du inte bli beskylld för att vara lesbisk... klipp aldrig håret! Tredje eller fjärde gången hände det den 22 december på en pub i Sthlm. Jag satt och snackade med min kusins killpolare när han helt plötsligt häver ur sig "... för du är väl lesbisk!?". Och nej, inga läderhandskar heller... det är livsfarligt! Och PÅKLÄDD ska man heller inte vara. Detta var förklaringen till påståendet: "Men du har kort hår... och läderhandskar och så är du påklädd liksom!". Jag tog en bild samma kväll som finns här under som visar hur jag såg ut. Jag; korthåriga, läderhandskade, påklädda Katinka; tycker det är rätt otroligt detta med alla beskyllningar. Inget fel att vara lesbisk... bara det... jag är faktiskt inte det!! Jag får väl blondera håret och ha konstant knullrufs och gå runt med korta håliga jeans med rosa trådstringtrosor som sticker upp en meter ovanför byxlinningen och tröjor som hotar brösten med vräkning riktigt ordentligt. SpetsBHkanten ska helst synas mer än själva tröjan också och så måste jag köpa någon slags ordentlig consealer också. Consealerlagret ska inte lämna några bevis på att det någonsin har funnits något som ens liknar hud på kindkotorna.Läppstiftet ska helst av allt vara några nyanser ljusare än "huden", den får gärna vara helt vit. Ögonfransarna ska vara en massa... som skrivstil ungefär. Fast det ska vara fetstilt och kluttig skrivstil!! Så... nu är jag nog alldeles fullkomlig och lär aldrig bli kallad flata igen!

FÖRE
image659

EFTER
image660

Kommentarer
Postat av: BIMBO

Shit! Du blev verkligen bra i det blonda! ;) hehe

2007-12-30 @ 22:44:45
URL: http://parris.blogg.se
Postat av: M.

Min kompis fick också höra att hon var lesbisk när hon klippte sig extremt kort. Fördomar fördomar...

2007-12-30 @ 23:59:10
URL: http://iqfisk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0