Björn Axén, here I come!

Jag kom - efter att ha tittat på Björn Axéns prislista - fram till att jag nog skulle ge Michel's en andra chans. Jag ringde Michel's imorse och frågade hur mycket det kostade för mig - med mörkblondt hår en dm nedanför axlarna - att bara färga håret i den färgen jag ville ha. "700-800 kr!". Okeeej... nu tyckte jag inte att Axén lät så jättedyrt längre! där kostade det 1550 kr hos en top stylist att både färga och klippa! Jag ringde alltså Axén och ska dit kl 0900 på onsdag morgon! Tjoho. Ska bli omhändertage på baksidan av Åhléns av någon Natalie 4 trappor upp vid hissen!

image149


Kommentarer
Postat av: JennyPennyParon..

Aaaaa va lyx :D Haha! Hoppas det blir fint. O att du blir bortskamd :)Hihi.. Massa Pussar o Kramar!!

2007-07-13 @ 07:50:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0