Kalle Anka

Ni som gick i Nyckelskolan tillsammans med mig kommer kanske ihåg att jag väldigt ofta drog paraleller mellan mig och en viss anka... jovisst, Kalle Anka. Jag har alltid varit klumpig eftersom min kropp har väldigt stor - ska vi säga utsträckning!? 

Nu har det hänt igen, ärade vänner. Jag äter väldigt mycket grapefrukt just nu! Nästan varje gång jag äter det - med tesked förstås -  så lyckas jag med någonting som Kalle så prydligt gör. Jag menar, har du någonsin sett Kalle äta grapefrukt? Jag trodde inte det var möjligt, men jag bevisade mig själv fel...... jag sprutar mig själv i ögat med grapejuice om inte det gick fram!!!

grapefrukten: 'aaaawwghhhhgagaaaaaaaaaaaaaaa, rätt i ögat, såja.... uuuugrrhggghhhh, thaaat's right!!! oh yeeeaaa'



image241

Fulaste, hemskaste, naturvidrigaste bilden någonsin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0