Nytt inlägg

Just for you. Hejsan, halta Lotta här! Jo... har ju ont överallt nu för tiden! har gjort illa hälsenan så det känns som ett enda blåmärke, snubblade i stentrappan i skogsbacken och skrapade upp framsidan på smalbenet, slog i vänstra armbågen i cash guard-maskinen på jobbet... och som om det inte räckte så ramlade jag rakt framlänges handlöst på asfaltet i förrgår kl 00:13 (igår blir det om man är petig). Jag skrapade upp högra knät, högra handen och högra armbågen och landade på väskan med en grapefrukt  i! Fick ett fult brunt märke på tröjan! Sedan är det ju det vanliga: oförklarliga blåmärken över hela vaderna/knäna. Kalle Anka moment?

Nu ska mamma ta över datorn lite!

Pussar och kramar. Saknar mina så "kängurus" down under. Kom hem snart!

Helena - sluta stjäla mat för ditt eget bästa ;)
Jenny - glöm inte mina rocky road ;) och ta det lugnt med vindruvor och mandariner!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0