Snygg utstrålning

Igår diskuterade jag faktiskt tjejer med David. Jag kom fram till att det var supersvårt att komma fram till kända personer som har det där lilla extra bara genom att titta på bilder. Det är hela paketet som liksom gör hela grejen. Jag vet ju att jag har tänkt "oj vad snygg/sexig hon var" ibland i filmer och så men kunde inte komma på en enda. Lovar och svär att så fort jag kommer på någon så lägger jag ut en bild!

Däremot vet jag en del killar! Lägger ut dem nedan. Tänk på att alla inte ser så himla speciella ut vid första anblicken kanske. Man måste se filmen/serien för att förstå

           
Ben mcKenzie    Johny Depp           Jude Law       Matthew mcFadyen
O.C                     Pirates of the          The Holiday       Pride and prejudice
(Ryan Atwood)     Caribbean               (Graham)        (mr Darcy)
                          (Jack Sparrow)                               Det är fullständigt
                                                                              löjligt hur påverkad
                                                                              man blir av honom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0