En klagosång från en bittermandel!

image102

Dumma hela världen. Nu vill jag bara gråta. Men det känns meningslöst att sitta och gråta helt ensam. Jag var så glad att jag skulle vara ledig midsommarafton och så kollar jag på schemat på jobbet idag.... nämen vad står det där? Katinka: 1000 till 1400. Jag blir ganska överraskad och tycker det är konstigt, men jag gör ingen big deal av det eftersom jag skulle vara i järna nån gång 16 trodde jag.

nu började jag gråta. allt bara släppte.............

Iaf så kom David in i affären sedan och så sa han att han och Johan skulle åka 14. Kul, då slutar jag och kommer in i stälje 1430. Nästa buss går 16 säger han. Jaha, skitsurt. Jag var liksom ledig igår - onsdag - och så sätter de upp nygjorda scheman då och så kommer man in till jobbet (dagen före midsommarafton) och får reda på att de har ändrat så att man visst ska jobba då!!! Är det en högtid måste de ju fråga innan de ändrar!!! SÅ JÄVLA PISSFÖRBANNAD!!!

Gråter inte längre... är härdad

Iaf så måste jag åka ensam till Järna och jag har ingen aning var jag ska gå från hållplatsen sedan. Det skulle inte ha varit ett problem om det inte hade varit så att jag inte har några pengar på mobilen... eller kontot! Jag kan ju inte ens ringa och fråga var jag ska gå när jag kommer fram! Frustrerande! Sedan så har mamma varit frustrerad och irriterad hela kvällen och jag blir ju så jävla påverkad och försöker låtsas vara glad och snäll men det går liksom inte. Och så mår jag illa så det känns som om jag ska spy och har frustrationshuvudvärk! Så skulle jag få låna pengar av mamma men så tyckte hennes bank inte att midsommarafton var en vardag så det gick ju inte............. sedan så ligger det en massa skit och bara puttrar under ytan. Får typ ångest varje gång jag får ett sms för att jag förväntar mig att det ska stå något hemskt. Jag är på helspänn dygnet runt.

Nu känner jag mig ännu värre. Jag skrämmer bort alla på msn med min bitterhet!

Kommentarer
Postat av: Johan

det var en fin bild på mandeln :)

2007-06-22 @ 00:59:02
Postat av: En anonym liten vilsen person mitt i Sydney

Gumman! :( Hur e d?

2007-06-22 @ 06:10:36
Postat av: Katinka

Nä, jag vet inte. Just nu är det okej =) Men jag är lite "on the edge" ibland bara! Fast det är sjukt med smsen. När min sms-signal går igång (inledningen till "sweet child of mine") så fastnar mitt hjärta mitt i ett slag! Helt sjukt, men det GÖR verkligen det!!! Jag vet inte vad jag väntar mig att det ska stå, men läskigt är det. Men nu mår jag bra iaf =)

2007-06-24 @ 12:04:42
URL: http://tinkalinka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0