Nyvaken...

... jo jag sitter just nu ganska mycket vid datorn  när jag inte är på jobbet förstås. Detta beror på att en målare tapetserar/målar mitt rum, köket, lilla toan och hallen. I vardagsrummet är det "ganska" fullt just nu!


Min säng står mitt bland otaliga möbler ifrån helt skilda rum... här på kontoret sitter jag i ungefär samma röra! Lilla toaletten vet jag inte vad man ska säga om. Just nu står Johan, målaren, och slår och skrapar på väggarna här utanför i hallen.


Mitt rum är i princip klart och jag ska försöka flytta in igen när jag kommer hem från jobbet ca 21:05 ikväll! Fan vad sköööönt! Slipper jag fly in hit hela tiden. Hur kul tror du att det var att sitta i sängen imorse - som just nu är riktad i linje med hallen - och äta frukost osminkad och jävlig med håret på sniskan i sov-Tshirt och mjukishotpants med en relativt  ung kille stående mitt i synfältet... dvs att jag självklart också satt mitt i hans... synfält!

Inte hade jag lust att vara iordninggjord och klar när han kom 07:15! Jag börjar faktiskt 12:00 idag!

  
Nu lyssnar jag på "Molly Sanden - Det finaste någon kan få".... blö! Visst hon sjunger bra meeen... mjäää. Nu är du väl glad va Anna! Skulle hellre lyssna på "Eskimo Joe - Black fingernails red wine" men jag har lyssnar så mycket på den på så kort tid att jag redan börjar lyssna sönder den!

HAHA... Molly sjöng "... och du får dubbelt upp... ". Trodde hon sjöng "... Doobedooobe dooooooooooo"! HAHAHAHAHA!


Men nu pratar människan i telefon igen (målaren)!


Nä, jag fixar inte det här! Nu kör vi igång eskimån iaf! Jag har ju lyckats lyssna sönder "Rhianna vs Jay Z - Umbrella" rätt bra iaf!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0