Sött!

Idag när jag satt i kassan så kommer en liten flicka på kanske 7 år framspringande till mig och frågar: "Var har ni knälypor!?"

Jag tittar på henne ett tag, sedan säger jag "menar du klänypor?".

"Jaha." Säger hon.

SÖÖÖÖT! Knälypor!


Sedan har jag tänkt på en sak. Vissa människor verkar tro att kompisar ska vara perfekta. Men så är det inte, man får ta det goda med det onda! Jag är glad över de underbara människorna i mitt liv och förväntar mig inte att de aldrig ska trampa snett! Detta kommer från den minst perfekta av dem alla. Jag säger inte detta på grund av nåt som har hänt, men jag märker bara att många förkastar vänner för något enstaka klavertramp. Det är viktigt att förstå att resten av befolkningen är precis lika lite problemfri som du själv är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0