...

Min kropp slutar fungera
Hjärtstillestånd 500 gånger i sekunden
Någon skakar grus i mitt huvud
En duk knölas ner i halsen
Dämpar mina känslosvall så att endast jag kan se dem
Vassa, elaka naglar hugger efter mitt ömtålga hjärta
Även dessa är det endast jag som kan se
Ingen annan ser hur de sliter och river
Försöker hjälpa mitt hjärta att lämna mitt bröst
Dunkande, smärtande upp genom halsen

Ingen kan se hur jag lider
Ingen kan känna mina känslor
Förutom jag
Ensam i mitt huvud, mitt bröst och mina känslor
Här sitter jag nu i grund och botten ensam
Tar jag duken i min hals
Pressar den hjälpsamt längre ner
För att dämpa mina känslosvall som endast jag kan se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0