Felbedömning

Ni som känner mig sedan tidigare (innan SU) vet troligtvis att jag skrev en hel del böcker som ALDRIG blev klara. Så ibland sitter jag automatiskt och tänker upp scener ur böcker i huvudet utan att bry mig om att skriva ner några eftersom jag ändå vet att det aldrig kommer bli klart!

Iaf igår så satt jag och tänkte ihop en riktig bitchkaraktär. Detta är vad hon sa: "Här låter jag dig vara med mig och så kommer du och säger att jag är självupptagen!"

Jag tyckte att det var en rätt skojig kommentar eftersom den är så motsägelsefull. Hon ÄR uppenbarligen väldigt självupptagen eftersom hon använder orden "... LÅTER jag dig vara med MIG... ". Jag döpte mig till den meningen på msn och tänkte självklart att folk skulle fatta att det bara var en kul mening. Men idag fick jag reda på att iaf Martin och Mikaela hade tagit det på allvar och undrade typ vad det handlade om. Så nu upplyser jag om hur det var iaf!!! Den kanske inte var så kul!? Hahahaha!

PUSS PÅ ER!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0