Hår-idé!

Mail till frisör: "Hej... jag funderar på att först och främst färga utväxten, sedan göra
hårförlängningar typ till axlarna i rosa och mörkbrunt. Jag har
mörkbrunt hår nu typ till öronen och jag skulle vilja ha typ rosa
slingor under och bland håret... typ. Svårt att beskriva... iaf, om du
förstår ungefär hur jag menar, ungefär hur mycket tror du det skulle
kosta: färgning av utväxt och hårförlängning i två färger till axlarna!
Har du öppet på lördagar och har du nån ledig tid redan nu på lördag?

//Katinka"

Jag är SO FUCKING TIRED på mitt hår just nu!!! Något måste göras! Nån sån här effekt ungefär hade jag tänkt mig =)))) Mickan har redan sagt "men jag tycker det är så fint som det är". Johan har, efter lite knot, givit mig sin välsignelse efter att jag visade den här bilden!
image614
Lite emo, jag vet... but I love it!

För såhär bajsfult är det nu...
image615

Kommentarer
Postat av: Anders

Haha.
Inte visste jag att man kunde maila frisören :P
Tänk på hur du färgar, man kan ju nästan få sparken för det enligt senaste i tidningen :P
*ruffsa om* //Anders Blixt :)

2007-11-29 @ 21:36:39
Postat av: Tove

Jag tycker att du ska göra det. Det är grymt coolt och hårlörlängning är lätt att ta ut när man tröttnat. ^^

2007-11-30 @ 09:07:26
Postat av: Tjejig dalkulla

Jag tycker du ska ha löshår, men göra dig blond.. ha uppklippt och sexigt.. typ jessica simpson. Så kan du börja klä dig i karamellrosa festblåsor som är på tok för korta, och med uringnar på tok för utmanade..Och självklart toppat med sylvassa stilettklackar - vilket skulle göra dig medlem i 2m-klubben..

Jag säger bara en sak: Plastic-fantastic!

2007-11-30 @ 13:43:54
Postat av: Beatrice

jag tycker du ska va så emo det bara går!! :D

2007-12-01 @ 15:39:59
Postat av: malin

eeeemo! YAY!
jag och bea är totally bakom you! :D

2007-12-01 @ 16:02:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0