Okej!?

Jag fattar Clooney och Washington... men varför är Stiller med??? "Tuffa" liksom??? Han är liksom praktexemplaret för mig på den som alltid är mesen i filmen!

image567

Dodgeball: En liten patetisk rik man med ett penisförlängande företag.
Along came Polly: En mesig snubbe som tycker det är livsfarligt att äta jordnötter ur en skål på en bar.
Meet the fockers: Den där nurotiska och nervösa typen som alltid är orolig för vad folk ska tycka och tänka.
The royal Tennenbaums: Bara att han ens är med i den räcker för att jag ska förlora aptiten
There´s something about Mary: Han som var nörden som liten och än en gång; genom hela filmen vill vara alla till lags.

Sedan kan man ju inte säga att han var särskilt manlig i Zoolander heller. Jag ogillar inte Ben men jag tyckte bara det var väldigt konstigt att passa in honom i kategorin: "tuffa herrar"!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0