SL

Logg över Katinkas dag:

06:00 går upp... äter fil med flingor och cashew. Duschar, klär på och sminkar.
07:14 springer ner till 07:17-bussen.
09:00 börjar i skolan (labb)
17:30 (ca) jag får diklormetan på hela handen, springer för att skölja av, frågar labassistent vad som kan hända. "tja, du får cancer om typ 20-30 år..."
19:30 labben är slut (efter 10,5 h)
19:57 sätter sig på tåget mot Södertälje C med Mickan.
20:00 (ca) får en chock och skrattar hjälplöst (mån-tor har tåget stannat i Östertälje och åkt tb till Sthlm... tro inte att idag är ett undantag!!)
20:24 stoppsignal
20:33 tåget går vidare... snart i Rönninge (kl 19:38 ska bussen gå från Östertälje)
20:36 stoppsignal... igen!!!
20:44 tåget går vidare
20:47 tåget stannar i Östertälje
20:47 (och en halv) kommer ombord på ett Södertäljetåg tvärs över perongen
20:59 mamma hämtar mig barmhärtigt på Södertälje station
21:03 bommarna funkar inte på bron... står och väntar typ 15 minuter innan vi åker runt över andra bron
21:24 vi åker förbi bro nummer ett och ser att bilarna precis får åka över (hade lika gärna kunnat stå kvar)


Jag vet inte vad du tycker... men jag tycker hursom helst att jag har haft en helt sjuk dag!!!

Oj, glömde att nämna... ska jobba på en fest imorgon i 22 h!

OH! Just det, så fick jag rättning på två av de labbrapporter som jag har lämnat in samtidigt som jag ska skriva klart synteslabben och extraktionslabben!!!

Kommentarer
Postat av: Johan

skönt att man kan lita på SL :D
ja menar, ska de ha stopp alla dagar kan ju inte det vara nån skillnad på fredagar heller! :D

2007-11-17 @ 14:16:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0