GODKÄND PÅ LABBKURSEN!!!!!

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH!!! Vad underbaaaaaaaaaaaaaaaaaaaart.... JAJAJAJJAJAJA!!! Jag kommer ALDRIG behöva göra labbarna igen... aldrig aldrig aldrig aldrig!!!!!!! JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!! Åååååååååååååh!!!! HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gråter nästan, så glad är jag! Nu ska jag bara få godkänt på tentan! Sitter och pluggar, det går inte bra. Men fan, skit samma! Jag fick godkänt på labbkursen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

"Hej

Nu är du godkänd på labbkursen

Mvh

Ehsan"
__________________________________________________________________________________________
En sak till att fira är att Jenny kommer hem på torsdag!!!!!!!!!!!!!!!!! =DDDDDDDDDDDDDDD
image486

Kommentarer
Postat av: Malin

Så underbart!!! Tar detta som ett gott tecken inför min omtenta på fredag :D

Grattis Grattis x 10000

2007-10-22 @ 14:08:57
Postat av: Big Bird

Grattis Grattis gumman!! Wohooo vad roligt :D Haller tummarna att du fixar tentan pa fredag! Hur "jetlaggad" jag an ar!!
Lotsoflove!!

2007-10-23 @ 07:33:59
Postat av: Big Bird

Grattis Grattis gumman!! Wohooo vad roligt :D Haller tummarna att du fixar tentan pa fredag! Hur "jetlaggad" jag an ar!!
Lotsoflove!!

2007-10-23 @ 07:34:06
Postat av: Big Bird

Grattis Grattis gumman!! Wohooo vad roligt :D Haller tummarna att du fixar tentan pa fredag! Hur "jetlaggad" jag an ar!!
Lotsoflove!!

2007-10-23 @ 07:34:13
Postat av: Blonde

Jamen fan vad bra det gar da! Hahahah! Skrev in koden for att kunna publicera kommentaren, enter, sa ska jag skrivain en ny kod, enter, ny kod, enter, ny kod! O sen holl jag pa sa... tills jag stangde ner det. O sen var ingen kommentar publicerad, fast jag skrivit in 173 koder. O nu ar det 3 kommentarer publicerade..
Undrar hur manga koder ajg maste skriva in den har gangen :D Haha!

2007-10-23 @ 14:00:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0