Hemma igen!

Nu är jag hemma från Dalarna... har träffat Davids flickvän som var väldigt trevlig! =)

Jag ska införskaffa singstar och guitarhero... snarast! Hoppas det finns bra låtar att välja mellan!!!

David införskaffade förresten en estländs korv. För den svenska korven var egentligen grekisk, turkiskt och assyrisk..... och kockarna hade rök på eller nåt...!?

Den luktade gott och Johans och Davids kebabrulle och falafelrulle smakade väldigt gott båda två! Mina äpplen känns uttjatade!!! Nu måste jag verkligen ta och kolla upp min almanacka... ska ju hänga med Emma till piercaren! Vill göra en till piercing i läppen bredvid den jag gjorde nyligen. Fatta snyggt med två svarta ringar! =DDD

Nu ska jag städa undan packning som jag har lämpat av i sängen. Har tentaångest även. Varje gång jag försöker plugga fattar jag mindre än jag trodde jag gjorde innan!!!! HJÄLP!!!

HAHAHA! En rolig sak hände mig på tåget upp till Dalarna. Där satt jag vid ett fyraplatsers bord, tillsammans med Johan och Helena, och bredde ut hundra läxböcker och anteckningspapper... och så stannar en kvinna upp lite smått vid vårat bord och jag tittar genast upp och frågar om hon ska sitta där!? "Nä, jag tyckte bara att du var så himla vacker!" sa hon till mig. "Tack" sa jag och så gick hon. HAHAHA, det var ett trevligt inslag under den dagen!

Puss små älsklingar... några bilder från Dalarna kanske dyker upp här eller på facebook!?

image476

Kommentarer
Postat av: malin

buu för pete. han är så töntig! :)

2007-10-15 @ 08:08:41
Postat av: Johan

Hehe. Du glömde ju dock nämna han sexiga som trodde att han var så diskret, när han råblängde på er på tåget oxå :D

2007-10-15 @ 11:42:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0