Made in India

Today at 2:57pm
Du, du hast. Du hast mich gefragt und ich habe nichts gesagt :P
 
Today at 6:21pm
gelb... pferd
 
Today at 7:44pm
haha, precis :P Du fattar ju
 
Today at 7:46pm
jaaa... bratwurst och sånt
 
Today at 7:48pm
och ölkokt surkål :P.... mmmmm smaskens
 
Today at 7:49pm
USCH!! Du kan inte mena allvar!?
 
Today at 7:51pm
De va ju gott.... kål är ju mitt namn :P
 
Today at 7:54pm
men jag gillar ju inte errror bara för det!
 
Today at 8:21pm
haha, inte det trodde jag att du gjorde. Men det kanske inte är ett av kraven
 
Today at 8:47pm
nää... jag är redan kravmärkt
 
Today at 8:56pm
va, va orättvist..... då har du i alla fall inget rättvise märke
 
Today at 8:58pm
nää... det är små indiska barn som har sytt mig!
 
Today at 8:59pm
jag misstänkte de.... Men snacka om frakt och tull kostnader
 
Today at 9:00pm
Ja.... "lång last" och "hanteras ganska varsamt" var stämplarna som användes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0