Ungkarlsblommor

Mare mareeee
Vad gör man på en söndagmorgon
Marä maräng
Jag har massa maränger i skåpet
Grädden som inte är grädde
Glassen står kvar i...
Spruta upp lite av grädden i en skål o...
Jag har glasen kvar också
Det är mjölkfri grädde
Maränger utan socker
Nu börjar det klia i håret va
Det är ju skitsvårt att köpa
En pröjsar och alla andra får gratis
Via bredbandet
Men du skickar ju
Nemen här i Enhörna borde det ju... man måste ju ha parabol ju
Till jag upptäckte att man kunde se alla matcher
Jag tror inte han säger så mycket med
Jag är ju värsta förhöjaren...
Jag bjöd på kanelgifflar första gången jag var där
Jag tycker jag har dragit mitt strå till STRacken
En fikus
Mm
Mina håller på att dö, mina ungkarlsblommor


Kommentarer
Postat av: Junitjej

Vet du vad som menas med Trackbacks? Längst ner i varje inlägg står det med och ordet är klickbart.

2007-10-26 @ 23:56:01
URL: http://junitjej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0