ÅÅÅÅÅÅÅH!

Jag är ledig imorgon!!! JAAAAAAA!

Men inte betyder det att jag kan göra nåt kul bara för det! Nu ska jag göra allt viktigt som jag inte hunnit göra när jag har varit i skolan. Jag ska lösa ut pengarna från CSN, jag ska göra labbrapporterna för "fällningars egenskaper"- och "öppen synteslabb". Sedan ska jag dammsuga och skura lägenheten. Jag ska förbereda för torsdags syratitrering. Jag ska lämna tidningskassen på återvinningen. Jag ska räkna kemital inför stökiometriprovet och försöka komma ikapp med att läsa i Chemistry. Sedan skulle mitt rum behöva en rejääääl make over!!! Jag rullade precis ihop sovsäcken som jag hade på hemliga helgen i lördags.... ALLT ligger på golvet i princip!

image298

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0