Avsked

Inatt så bestämde jag mig, jag ska inte fega mer. Jag tycker det är så läskigt att säga upp sig. Jag har trots allt gjort det två ggr nu. Det ena var iofs ett telefonförsäljar-sommarjobb... men trots det var det läskigt. Men det värsta var ändå att säga upp sig på Max! Mest av allt för att jag inte vill göra någon besviken. Nu har jag ändå sagt upp mig från ett jobb som jag tycker om... hur länge har jag jobbat på ICA i Enhörna nu...? 4 ½ månad. Det känns lite som ett år faktiskt. Så mycket har hänt på vägen. Jag och Micke var ts till exempelt. Jag bodde på landet. Jag gick inte i skolan. Jag var blond...! nu måste anställningen ta punkt för att plugget ska hinnas med.

PUSSAR PÅ ER ALLA. HELENA!!! Jag hörde att du ska komma hem idag! VAAD liksom???

Kommentarer
Postat av: Johan

Så går det när man inte hinner med :)
som typ att ta fel buss hela tiden ;D

2007-09-11 @ 19:51:42
Postat av: Loffe

hon kunde lika gärna stannat kvar där, så vi skulle slippa hennes jävla gnäll....

2007-09-12 @ 01:04:30
Postat av: Katinka

HEMSK MÄNNISKA DU ÄR!

2007-09-12 @ 13:53:29
URL: http://tinkalinka.blogg.se
Postat av: Loffe

Inte mitt fel att hon är en hemsk människa

2007-09-12 @ 23:17:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0