Går inte bra att läsa!

Jag försökte läsa idag på tåget till- och från Stockholm central. Det gick helt enkelt INGE BRA! Jag sov ofrivilligt med näsan i boken mellan 90-99% av de 45 minuterna vardera! Jag har bara sovit 4 h per natt de senaste dygnen. Ska försöka sova ut inatt! Jag ska skriva ut synteslabben nu så att jag kan lämna in den på måndag... sedan ska jag försöka bli klar med "Syra-titreringslabben" också så att jag kan plugga stökiometri för full rulle till provet på tisdag... det känns svårt att försöka klämma in någon tid till att läsa i Chemistry mellan allt detta!!!

Imorgon är det jobb och Gasque.... ska nästan bli skönt sedan när insparquen är över!!! SÅÅÅÅ TRÖTT!!!!

PUSS!!!!! (L)

image302

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0