Gemensamma insparquen

Jag måste säga att den var liiite av en katastrof i vissa avseenden. Den var inte särskilt välplanerad egentligen... och sedan har vi ju faktiskt... station nr 2!!! Detta var våran första station.... ja. Glam var alltså full... Glam är en varelse som man nog oftast träffar på i obehagliga situationer... situationer skapade av Glam själv. Det var iaf genom en sådan här situation som mitt lag skapade sitt namn: ollade-i-örat.

Det slutade även med att vi i princip strippade på en lek som inkluderade fler backar än vad det fanns personer. Jag måste säga att jag är stolt över laget, "en back tack!". Vi kastade också ägg och jag personligen fick i mig en årsranson av kanel. Vi sjöng världens finaste låt om älgar som ville rulla med mig och om att denna INTE fick röra min rattmuff... helst! Vi sög minst av alla, särskilt när man tänker på att vi bara "övade" en gång... det tyckte Skogis iaf!

Sedan efter 23 så var det dans och kapsning. Kl 03 var det bara att bege sig till källaren i röda villan. Där satt jag och Tove och räddade varandra till kl 05 ca. Mellan 06 och 07 ungefär sov vi i Crulls soffa och sedan åkte vi hem!

När jag tog Ritorp-bussen hemåt somnade jag och åkte hela vägen till ändhållplatsen, ca 10 minuter hemifrån... USCH TRÖTT!!! Så jag gick till en busshållplats och väntade. Bussen åkte RAKT förbi mig... vilken diss!!! Så jag gick till ELLBE och köpte ett sexpack ägg. Jag gick hem och gjorde mackor med kaviar och ägg och satt lite vid datorn (kl var ca 10:15). sedan sov jag till 12:55! Det var jobbigt att gå upp... fortfarande jobbigt. HIIIII! Kramaaaaass!!!

Tillägg: jag blev faktiskt bakom min rygg kallad militant feministflata av båttypen. SHIT vad han fick för det!!!! Och guuuud vad han hade fördomar om Mikaela också! Hahahaha! Alltså riktigt upprörd blev jag. Jag är liksom den som får små rysningar när jag hör ordet femenist eftersom jag tänker på äckliga tanter som kallar män för djur. Dessutom bodde jag tillsammans med min fd pojkvän i tre år. Vad har han för rätt att kalla MIG flata. Det är inget fel med det... men är man inte det vill man fan inte att folk ska gå runt och säga att man är det. Sedan hjälpte det inte direkt med att min fd hade skrivit i min facebook kl 01 på natten: hej kalinkan, I like your hair even if you look like a very cute boy! Love U bitch!

BYYYYYATCH!!!! Visst, jag vet att han bara djävlas och att han alltid säger såna där skumma saker för att testa folks reaktioner... men va fan!

image393

Kommentarer
Postat av: Malin

Det är bara att inse gumman klipper man håret kort = flata. Tessan råkade ut för samma sak. Jag säger bara en sak, hallå vi lever på 2000 talet, inse att en frisyr fan inte har ett skit med ens läggning att göra. Låt oss döda alla idioter som anser det :D. Jag älskar iaf ditt hår. Kram

2007-09-30 @ 21:59:50
Postat av: Katinka

Tack sötnos! Haha, jo har pratat med lite fler killar. Det är ingen som har hållit med båttypen ännu! Känns bra ;) Känner du Glam förresten... han är ju "trevlig" KTH-are!! Kram stumpan!

2007-09-30 @ 23:08:53
URL: http://tinkalinka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0