Hemliga helgen

Nu har jag varit på hemliga helgen. Jag kan inte säga annat än att i ett moment stod jag och den andra tjejen i mitt lag i bara trosor  mitt i skogen medan de två manliga lagmedlemmarna låg nakna på mage bakom varandra mitt på en barrstig. Iofs kan jag också säga att det inte mindre än fyra gånger - med kottar med över- och underdimentionerade armar- och ben - utspelades ett spex. Detta involverade en rånare med rånarluva (genomskinlig plastmugg) och flera andra kottar som flög upp i luften och så förstås forsande blod (vin) och så Guds finger!

Herrar

/ : Kottar kottar
kottar kottar
kottar kottar
Alla sorters kottar : /

Damer

När kottar runnit hädan
Och kottar lagts därpå
Och kottar står på bordet
Vad väntar vi då på
/ : Jo kottar, jo kottar
jo alla sorters kottar : /

(8)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0