Arg

Jag blir så trött på att ingenting ska vara lätt... någonsin. Man får kämpa för allt!! Man får kämpa sjukt mycket för varenda liten sak och så när det kommer något som verkar så självklart slutar det ändå med att man känner sig helt utpumpad långt innan man får känna att man har kämpat färdigt... jag vet inte när någonting kändes lätt senast!

Allt har bara gått utför sedan jag slutade på universitetet... Är det ett straff för att någon däruppe tycker att jag är inkapabel till att slutföra någonting. Jag mår egentligen alltigenom bra... men alla dessa saker som måste analyseras om och om och om och om igen hela hela HELA tiden får mig ibland att bara vilja slita tag i nån människa och skrika och SKRIKA på'n tills hon/han blir helt förtvivlad!!!!

Åh!

Kommentarer
Postat av: Micke

vet du att även om klockan är 4 på morgonen och du känner att du behöver skrika eller bara prata så ring, så kommer jag... du vet det Katinka...

2008-04-04 @ 18:23:04
URL: http://blogg.onecorner.net
Postat av: Jocke

Jag (jag=gud) lovar jag har inte vänt ryggen mot dig mitt barn...

"Life's a bitch and then you die" =)
citat av Jocke

2008-04-05 @ 14:51:24
URL: http://oachim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0