Efterbliven...?

"Möte" på ELLBE:

Jag står i kön och ska köpa ett äpple innan jag åker till jobbet. Jag hör någon som pratar - jag har ena hörsnäckan från iPoden i örat - men antar att det inte är till mig. Jag känner en hand på min axel. Jag vänder mig om.

Katinka: Ja...?
50-årig man: Tycker du om äpplen?
Katinka: (ser ner på mitt äpple) Ja...
50-årig man: (håller upp två bananer) Jag tycker om bananer!
Katinka: Jag ser det!
50-årig man: Det är en konstig värld det här!
Katinka: Jo... javisst... haha!
50-årig man: Vad ska du göra för nåt...? Höhöhö!
Katinka: Jag ska till jobbet!
50-årig man: Jaha, var jobbar du?
Katinka: På landet (mycket smidigt)
50-årig man: Jaha! Höööhaahiii!!!
Katinka: Var jobbar du då?
50-årig man: Jag jobbar här borta på telgebostäder (vilket förklarar deras otroligt kompetens)
Katinka: Jaha...
50-årig man: Så du ska jobba nu!?
Katinka: Mm...
50-årig man: Jag som undrade om jag kunde följa med dig hem!
Katinka: Jaha.............. (håller på och dör av skratt på insidan... ler)
50-årig man: En annan gång säger vi! Höhöhöhöööhööhöööö!!!!!
Katinka: ...............
50-årig man: Vi ses någon annan gång kanske!!
Katinka: Kanske det kanske...
50-årig man: Höhöhö!! Kanske det kanske...!!! Höhöhöööhööö!
Katinka: (betalar för mitt äpple) Hejdå.... (skyndar bort två busshållsplatser extra för att slippa prata mer med människan)


Kommentarer
Postat av: Jenny

:S

2008-05-01 @ 13:31:18
Postat av: frida

Hahaha! en del människor är verkligen konstiga!

2008-05-01 @ 15:10:26
URL: http://fridafunderingar.blogg.se
Postat av: helli

hahahah men jag trodde det va johan ju som va den 50 åriga gubben!!!

2008-05-02 @ 17:19:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0