Hairshow

Idag ska jag till Podion och jobba på nån hairshow/mingel-middag! Hoppas det blir kul. Av det jag förstod är vi bara 5 st från Westers där. Det står "NY!" efter mitt namn på arbetsschemat... det känns skönt... förra gången var jag inte ens med på utskicket! ^^ Tycker de kan dalta lite med mig eftersom jag inte kan så mycket! Nu äter jag min dagliga dos av spaghetti och ketchup. Jag vill aldrig se gröt igen... är såå trött på det. Men ändå blir det till att smälla i sig en portion varje morgon iaf! Ketchup börjar väl också kännas rätt uttjatat... men spaghetti och ketchup är ändå fortfarande vaje dags lyxmåltid. FAST... idag lär det bli godare till middag iaf. Förra gången åt jag gryms god ugns-lax med stekta potatisar och en grymt god orange kall sås!! Vad blir det ikväll månntro?

image879

Kommentarer
Postat av: frida

gud va jag älskar lax! Det är typ det bästa som finns i hela världen!

jo, Brazil Jack har varit större. Tror jag iaf. Vill minnas att de var större än scott ett tag... Mitt intryck är att de flesta kringresande cirkusar krymper. Det är nog en utdöende genre...

2008-04-26 @ 16:07:23
URL: http://fridafunderingar.blogg.se
Postat av: Johan

Jag har aldrig förstått mig på cirkusar? massa djur och folk som bara är ivägen ;)
ja menar, det finns ju tv? ...som ingen heller behöver egentligen :p lr ja, det finns ju bra saker att titta på på tv oxå, men de utgör ju mindre än 5% av det totala utbudet.

Så bort med alla onödiga cirkusar och tv-program :)
(tilläggas kan att jag bara varit på kringresade cirkusar 2gånger i mitt liv, och båda sög ngt otroligt ordentligt)

2008-04-27 @ 10:33:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0