Karlssons klister

Nu är jag hemma... tog INTE lång tid att komma hem. Har hunnit vara hemma ett tag! Stod i garderoben. Först stod jag med en tjej som inte verkade vilja prata särskilt mycket. Sedan fick vi gå in (vi stod i utegarderoben först... lite kyligt) och då började hon tjejen gå runt och göra saker eftersom det var lite överbemannat eftersom det kom ca 270 gäster istället för 400! En jättemysig tjej stod jag och pratade med sedan när hon kom och sällskapade mig i garderoben några timmar. Hanna fick jag reda på att hon hette efteråt på bussen av Christian (ni vet jag och namn... går in genom ena örat och TOKSPRINGER ut genom det andra). Alex Schulman och Katrin var där. Katrin var hur gullig som helst och vi diskuterade lite Karlssons klister och att bandet var bra. Alex frågade om man fick ta en klistertub och jag sa att det fick man.

image874
Bilden är inte från ikväll/inatt.

Michael Bindefeldt verkade vara en väldigt upptagen man. Han var lagom artig sådär som man brukar vara i garderober.

image875
Bilden är inte från ikväll/inatt.

Felix Herngren verkade vara trött och sliten... sedan satt det ingen lapp på hans väska heller... han sa att den var lite brun... men den var ju helt mörkblå...

image876
Bilden är inte från ikväll/inatt (rätt uppenbart)

Runt 23-tiden kom det en tjej med permanentat hår... ja typ som affro nästan. Hon var jättesöt med mörkblondt hår. Hanna blev väldigt fascinerad och frågade om hon fick känna. Jag kände jag med och blev också fascinerad... det var alldeles mysigt att känna på!! Studsigt och mjukt och lent!!! Vet inte hur jag ska beskriva det. Iaf stod jag och Hanna och snackade med henne om permanentmojs tills nytt folk kom och skulle hämta ut jackor och väskor och grejor. Jag fick iaf sluta en halvtimma tidigare - 01:00 - tack vare det "låga" antalet gäster.

Kommentarer
Postat av: Patricia

Vad kul att det gick så bra, haha kul att du fick träffa schulman har länge funderat över att tillängna ett helt inlägg åt honom, men känner att han inte är värd det med tanke på att jag absolut avskyr han och hans bror.. Snygga killar säger du, trevligt arbete du verkar ha:)

2008-04-24 @ 21:36:57
URL: http://parris.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0