Motha' fucka'!!!

Alltså ärligt. Nu är jag fortfarande full... därför kommer följade inlägg vara så jävla ärligt!!! Jag är sjuuuuuuuuuuukt förbannad. Vad är det med honom som gör mig så jävla såld. Jag VET att jag har sett snyggare killar och att jag egentligen nog inte vill vara ts med honom... men ändå så finns han där.

När han kramar mig är det GULD liksom! Jag var så ARG att han inte dök upp på tunnelbanan... BARA SÅ JÄÄÄÄVLA ARG!!! Jag vill att han ska vara HÄR nu!!! Och att han ska hålla om mig och allt! När han håller om mig känns allt bara så bra och jag vill inte att han ska släppa. Alltså jag menar inte att han är ful... absolut inte... jag menar bara att så mycket av det som är toppen med honom sitter i hans omedelbara utstrålning.

Iaf på vägen hem på tåget (jag åkte tåget!!!!!! 23:45 åkte jag) så somnade jag... som vanligt. Men plötsligt väckte en kille mig. Världen är liten så självklart hade hans syster gått på mitt fritids. Han hade inga batterier på sin mobil så han fick låna min. Han skulle TILLOCHMED upp till Bergsättravägen till sin polare... SJUKT NOG!!! Han sa att det var trevligt att få sällskap och jag sa "aah" och sedan gick vi våra skiljda vägar.

ÅÅÅH! Dumma pojkar. DUMMA DUMMA POJKAR!!! Jag vill ha Dig (inte fritidskompisens brorsa alltså)... ja... alltså ÅÅÅH!!!

DUUUUUUUUUUUUUMMADUMMADUMMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!! Jag är säker på att han ville... om jag ville... DUMMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Och dumma dumma David är inte online heller! Jag behöver någon att prata med <=( !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jag är eeeeeeeeeensaaaaaaaaaam nuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!! Buuuuuuuuuuhuuuuuuuuuuuuuu! DUUUUMMA POJKAAAAAAAAAR AALLIIIIIIIIIIIIHOOOOOOOOOOOOOOOOPAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: malin.

vet inte hur mycket du minns av våra gapskratt på tunnelbanestationen igår katinka, men du var så himla fint sällskap då.
jag behöver mer katinka i mitt liv känner jag. :)

2008-04-25 @ 08:46:31
Postat av: Katinka

Hahahaha... jodå! Jag minns nog en del hahaha... jag kan ju bara utifrån vår tid på tunnelbanan utveckla att pojkar är lite dumma ibland!

2008-04-25 @ 09:30:22
URL: http://tinkalinka.blogg.se
Postat av: Magnus

http://youtube.com/watch?v=WISogScYNXA&feature=related
;)

2008-04-25 @ 12:41:07
URL: http://Jag.skriver.fan.inte.blogg.se
Postat av: frida

hahahaha... det där va kul :)

2008-04-25 @ 20:19:33
URL: http://fridafunderingar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0