Nu är jag helt slut...

... men vänta, det kommer mer!!!

Nu kanske det är dags att jag berättar vad jag har haft för mig de senaste 24 timmarna! Kl 19:19 åkte jag från Brunnsäng och kl 21 var jag på Nymble på KTH. Där såg vi en MINST sagt ÄCKELSUPERDÅLIG film som heter "Funny games U.S"... De såg till att man knappt missade en sekund av vad skådespelarna gjorde... den var... ja, jag hade ont i magen hela filmen för att jag kämpade emot så hårt att inte gå därifrån. Ja, Micke... värre än the-spartans-filmen!!!! Kanske skulle jag ha vetat om den var sämre än "Familjen Tennenbaum" också om jag hade sett mer än en kvar av den. Men iaf så tvingade jag mig verkligen igenom helvetet. Efter det var det cypertown-grejs på andra våningen i KTH's kårhus. Vårat lag satsade på utrotning genom att bära vita ovvar- och labbrockar. Det gick inte så bra! Av 10 lag slutade det med att vi kom tvåa :| Fan vad vi regerar! ^^ Dessutom var vi en person mindre än det andra finallaget också! Detta gjordes mellan 01 och 04:30 ca. 5 matcher spelade vi! Det skulle ha varit 4 men det blev problem med datorn så vi fick spela om en match... varm och utpumpad! Efter det så väntade vi på en bänk ute under en blå pressening till 05:40. Efter det väntade vi i en kö bredvid en luffartunna med eld i som stank giftig bränd plast och målarfärg. Detta gjorde vi till ca 07:10 då vi äntligen fick ut våra "Bruxanvisningar", tidningar som vi måste sälja (eller betala själva *panik*) för att få vara med på quarnevalen - vad fan har jag gett mig in på?????  Jag och Tove gick sedan runt ca 1,5 h och lyckades sälja... jo! 5 TIDNINGAR!!! <=( Så snälla... om någon som läser detta vill köpa en tidning av mig för 40 kronor skulle jag vara ytterst tacksam!!! Det står "Sveriges bästa humortidning" på den och man kan där läsa om quarnevalen och allt möjligt annat skojigt krafs! Så snälla... för oss fattiga studenter/arbetslösa, köp en tidning! Vi har sammanlagt 130 tidningar att sälja och nu 125 tidningar kvar!!! Kl 15 idag ska vi också jobba på puben till kl 00:30 inatt. Sedan bär det av fredag lunch-tid att sälja tidningar igen. Det är svårt ska du tro. Stockholmare är inte lättflirtade!!!!!
image824

Kommentarer
Postat av: adam

En mindre ses som fördel ni hade ju fler o skjuta på :D //snubben som sköt er i ryggen

2008-04-11 @ 16:18:13
Postat av: Johan

The Royal Tenenbaums suger fan ordentligt mkt mer än spartans :p
jag vill iaf inte se den skiten du såg :D

2008-04-11 @ 17:34:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0