Photoshop

Jag har ont i magen. Den är alldeles pirrig. Tankarna går runt, runt, runt i huvudet! Vad ska jag göra... VAD ska jag göra??? Jag har fått en plötslig ingivelse... ett infall... ett psykfall...? Aaaah... jag kan inte se rakt! Tänk dig när man är berusad och tycker det är lite kul helt plötsligt att undersöka hur många kopior det finns av en enstaka person... så känns det nu... fast det är inte med flit. Jag kan inte fokusera. Vad ska jag göra? Jag har fått för mig att jag vill gå nån slags utbildning som involverar att lära sig photoshop för det är en sjukt fantastisk uppfinning. Jag vill åka till Nya Zeeland ett år, jag vill resa jorden runt, jag vill åka till olika ställen och jobba i kortare perioder, jag vill lära mig dyka och surfa, jag vill utbilda mig i någonting kreativt, jag vill jobba som servitris på westers, jag vill festa, jag vill... alltså... ALLA de sakerna vill jag... NU!! Jag vill allting före allt annat... jag vill lära mig DET nu... men innan jag lär mig DET vill jag göra DET... men jag vill fortfarande lära mig DET NU! Mina tankar befinner sig i kaos och jag kan gå från att veta exakt vad jag vill till att komma på att en HELT annan sak också är EXAKT vad jag vill...

Det här var lite jobbigt att läsa va!? Tänk dig att befinna dig i mitt huvud... oj oj oj, du skulle bara veta!!!
image810

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ååååå jag tror mig veta :)

2008-04-08 @ 22:46:46
Postat av: frida

Hittar du någon photoshop-kurs så hojta! Jag har också funderat på det ett tag nu..

2008-04-08 @ 23:43:09
URL: http://fridafunderingar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0