Randig tröja

Nu är jag ledsen. Sitter här och känner mig lite sådär värdelös <=( Ingen härlig känsla... länge sedan sist! Känner en massa skit! Jag har inte råd att göra massa saker. De kanske låter ytliga... men så är det! Jag vill först och främst fixa iordning det här jävla håret... det är inte fint helt enkelt. Här följer en lajvbild! (ps: nybadad med blöta hårtoppar)

image901

Sedan behöver jag nya kläder. Jag går i mina vita jävla t-shirts varenda dag!!! Visst vissa är fina... men (ursäkta det hemska i det som kommer nu!!!) jag ser så sjukt fet ut i dem. Så jag har att välja mellan att se fet ut eller ha nån ful färgtröja eller att ha en svart tröja som inte ens passar min stil. Jag har EN tröja som jag gillar just nu. En stor t-shirt med breda grå och vita ränder och smala röda ränder. DEN vill jag ha... men den ligger i smutsen! Dessutom kan jag ju inte ha den varje dag!

Kommentarer
Postat av: Melinda

God kväll på dig! =) Jag har precis gjort om i min blogg, ta gärna en titt och säg vad du tycker om designen. För mycket av något, för lite? Ha en fortsatt bra natt! :)

2008-05-01 @ 01:52:45
URL: http://pindilusen.blogg.se
Postat av: Crull

Tack Tinka, nu har jag precis anmält mig som sumobrottare D:

2008-05-01 @ 14:34:58
Postat av: Katinka

Wöt Crull????

2008-05-01 @ 14:41:03
URL: http://tinkalinka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0