Saknad?

Nu känner jag på riktigt att jag saknar någon att vara nära! Jag har väl träffat  en handfull pers som jag har varit lite sådär kärleksfånig i huvudet pga sedan det tog slut med Micke för ungefär ett år sedan. Samtliga som det har handlat om har varit upptagna... JAG skulle aldrig (vad jag vet) stöta på en kille som har en flickvän. Så det blir så att jag aldrig gör nåt då. Vilket lämnar mig ganska håglös.

Jag har som en slags kvot som killar måste fylla. Det allra viktigaste är att jag känner mig attraherad av honom (självklart) men detta finner jag att det inte händer alltför ofta. Det kan vara någon som jag blir lite småintresserad av men sedan när det kommer till kritan blir jag bara obehaglig till mods för att jag egentligen inte alls var det. Det har varit en del killar som det inte har blivit så med... men som sagt är upptagna. Dessutom har jag som vanligt hittat bra anledningar till att det aldrig skulle funka... detta funkar däremot utmärkt för mig! Jag ska ju ut och resa och vill inte ha någon fast pojkvän... jag har alltför traumatiska minnen av sådant för att inte få ont i magen av att tänka tanken på att resa ifrån en pojkvän. Nä, då skulle det isf vara en flirt av nå slag. Men det är ju något HELT uteslutet med killar som har flickvänner. Visst, skulle jag vara seriöst intresserad av killen och av att starta nåt på RIKTIGT skulle det handla om nåt annat... men att bara inleda nåt oseriöst och sedan dra... då kan de lika gärna stanna kvar i sina förhållanden
image831

Kommentarer
Postat av: åsa

åh vilken härlig blogg katinka!

2008-09-30 @ 22:11:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0