YES!

André Wickström hette han!!!

image795

Normalt sett ser han ganska hemsk ut... vänta, jag ska lägga upp en bild där han ser ut som man brukar se honom!! På bilden över måste jag säga att han såg riktigt bra ut... trots den skumma frisyren!

image796

That's more like it! Här ser han tråkig och stel ut som vanligt. Nu kommer den stora utmaningen... att hitta en bild/filmklipp där han inte har glasögon. För jag såg honom nyss utan dem och när han låtsades vara norrman... och trots de hemska kläderna och sånt där långt hår och läskigt skägg som jag inte tycker om tyckte jag att han såg skitbra ut!!! Vänta bara... snart kommer nog bilden!

image797

Okej, supersnygg ser han kanske inte ut där då! Men det var nåt visst... Härligt leende iaf =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0