Diska för en armé?

Stora tallrikar: 7 st
Små tallrikar: 7 st
Skålar: 10 st
Skedar: 20 st
Gafflar: 9 st
Knivar: 10 st
Glas: ca 40 st (he-he)
Degbunkar: 2 st
Karaffer: 1 st
Järngryta m. lock: 1 st
Köksknivar: 5 st
Stekspadar: 2 st
Slevar: 1 st
Slickepottar: 1 st
Vispar: 4 st
Mått: 7 st
Vitlökspress: 1 st
Cheesecakeform: 1 st
Ugnsplåt: 1 st

Nämnde jag att jag inte har diskmaskin...?

Sedan tror jag det är klart. Sedan var det städningen kvar. Massa flaskor och smulor och kluttar här och där och papperstussar och pölar och kuddar på golvet och ett pictionaryspel och matbitar. Så torkade jag av allt (diskbänken och borden skiner) och dammsög. Nu är jag trött! Om 1,5 h ska jag till jobbet. Inventering till midnatt. Önska mig lycka till... FAN GRYMT! Det är söndag idag! FATTA OB!!!! Få se 14:30-00:00! 9,5 x 200 kr!! ^_^ Jag tjääänaaar 1900 kr idag! Nästan 2000 på en dag... iiinte illa... ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0