Från och med nu...

... kommer jag låtsas att jag mår bra...

Kommentarer
Postat av: Mr Tias

Jag läser din blogg då och då, även om jag inte skriver något. Vet inte vad jag ska skriva, vi känner ju inte varandra egentligen. :o)



Att folk som inte känner en skriver i bloggen är ok tycker jag själv, däremot så kan jag bli lite irriterad när folk skriver helt anonymt. Speciellt om de är kritiska.



Du har det svårt just nu, men jag ser inga kritiska inlägg. Uppmuntrande inlägg och kanske uppmanande, men inga kritiska. Själv har jag fått en rad kritiska och anonyma inlägg. I stället för att ge mig positiva kommentarer om att jag tränar får jag kritik för att jag inte tränar tillräckligt. Det känns svårt - någon "osynlig" slår en på fingrarna i en fråga som kan handla om karaktär.



Hoppas att folk läser, men också att alla ger stöd (SKRIV!!) och små snälla uppmaningar som puttar dig åt rätt håll.



Tittar in snart igen.

2008-08-28 @ 21:57:15
URL: http://mrtias.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0