Glödande svartsjukedrama


Just nu pågår ett hett triangeldrama á la SMS:

Axel:
Tove ska gifta sig med Linnéa. Vill du gifta dig med mig?

Katinka (till Axel):
Om vi gifter oss i Katinkiska kapellet!!

Axel:
Visst! Var ligger det? Lyssna inte på Tove. Hon är avis.

Tove:
Men! Jag vill ju gifta mig med dig!

Katinka (till Tove):
Okej, då smiter vi... du och jag. Jag har alltid älskat dig!!

Tove:
Jag älskar dig också sockerpullan. Vi flyr ikväll

Katinka (till Tove):
Möt mig på bananbåten vid midnatt!!

Tove:
Jag är där! Med mina pompoms och allt

Katinka (till Tove):
Aw!! I can't wait!! Din för evigt!!

Tove:
<3 inget kan stoppa oss nu

Katinka (till Axel):
Du!! Jag kan inte gifta mig imorgon... jag ska... eehm... jag ska... eeh... tvätta håret imorgon!!

Kommentarer
Postat av: Tove

<3 han förstår oss inte ;)

2008-08-20 @ 18:59:50
URL: http://tobame.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0